selamat datang

Monday, March 30, 2015

Kepengen Curhat

assalamualaeeeekkoooooommmmm

suwiiiii rasane gak posting nang blogku iki.... yo lumayan rodok-rodok kangen titik lahh
haha aku sengojo jowoan yo perkoro aku lagi kangen mantan alias MANusia seT..... & galau krono gebetan mulai doyan ngapusii  ( opo hubungane...!!!)



alah seng jelas aku lagi pengen jowoan ae, oke wes ah basa basine ngko malah basi temenan....
dadi ngene, aku pengen curhat lak aku asline iki kangeeeenn bangeeeett kepengen nulis nang blog lumuten iki. dadi yoooooo........ wes ngunu tok 


matursembah nuwun seng wes moco anuu iki 
mandarmugo koen seng wes moco oleh pahala trus mlebu suargo  amiinn
cukup sekian rek tulisanku seng gak genah iki  
mandarmugo manfaat  ( manfaat ndasmuu...!!!!)

wasaaalaaaaamualaikum warohmatullah wabaaraaaakaaaaaaaaaaatuuu

No comments:

Post a Comment

".